אלדד בק: "בלבוב העסקים סגורים, האנשים בבתים ויש היערכות"

    מהדורת הבוקר No Comments on אלדד בק: "בלבוב העסקים סגורים, האנשים בבתים ויש היערכות"

    אלדד בק, שליח ישראל היום באוקראינה בשיחה עם 'קול חי': "כל הלילה היו אזעקות גם במערב המדינה, למרות שהמלחמה במזרח המדינה. חנויות המזון עם תנועה דלילה מאד. יש תנועה גדולה של פליטים המנסים לברוח למדינות אחרות באירופה"

    צילום: Yaakov Naumi/Flash90
    22:40
    06.05.24
    אבי מימרן No Comments on איתור גופתו של ליבמן הי"ד: רב המכון המשפטי מספר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    העיתונאי אלדד בק, שליח 'ישראל היום' באוקראינה שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם וסיפר על המצב במערב המדינה: "אני נמצא בלבוב שזה במערב המדינה במקום בטוח יחסית. החזית עדיין לא הגיעו אלינו. הקרבות מתרכזים בעיקר במזרח המדינה, במקומות היותר קרובים לגבולות עם רוסיה", מספר בק.

    עם זאת, לדבריו "יש כאן אווירת כוננות משמעותית, אנשים לא יוצאם מנקודת הנחה שהם נמצאים בביטחון מוחלט. יש כאן התגייסות, נוכחות משמעותית של אנשי צבא שמכינים את עצמם להתקרבות הלחימה לכאן".

    הוא סיפר על המצב ברחוב: "רוב העסקים סגורים, אנשים נשארים בבית. רק חנויות אוכל פתוחות וחנויות למשקאות אלכוהוליים. יש אנשים שמצטיידים באוכל אבל לפי שעה לא ראיתי מחסור מיוחד. יש מכונות כספומט שכבר לא מוציאות כסף".

    עוד סיפר בק: "את הצבא רואים בעיקר בדרכים, יש נוכחות גם בתוך העיר. יש אווירה מאוד חזקה של חשדנות מצד האוכלוסייה המקומית, יש כאן זרימה בלתי פוסקת של פליטים מכל רחבי אוקראינה ובאווירה הנוכחית יש חשדנות מאוד גדולה כלפי כל מי שמגיע".



    0 תגובות